[TYPO3-UG Dutch] resizeable textareas in de backend

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Thu Nov 20 09:09:34 CET 2008

Hoi Jacco,

In de eerste plaats begin ik altijd met een TSconfig regeltje:

setup.override.edit_wideDocument=1

Daardoor heb ik die tool bijna niet meer nodig.
Daarnaast heb ik de add-on "It's all text" geïnstalleerd. Da's pas
prettig werken. Neem dan ook PSPad met de typoscript plugin.
Zie voor instructie typo3.area42.de

Mocht je nu nog steeds je area's willen kunnen resizen, dan is er een
add-on die wel werkt en die heet: Text Area Resizer and Mover

Succes en vooral veel plezier met TYPO3

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg