[TYPO3-UG Dutch] .. ben je net lekker bezig

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Wed Nov 19 14:55:21 CET 2008

Hallo Piet,

Ik kan mij dit probleem herinneren. Als ik mij niet vergis, (ik wordt
tenslotte een dagje ouder), was de oorzaak iets bij de provider.
Iets van rechten misschien? Ik weet het niet zeker, maar een van de meer
technische collegae kan hier vast wel wat over zeggen.

groet, Kees

Kees van der Hall
06-4542.6745