[TYPO3-UG Dutch] veldtype aanpassen van extensie

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Nov 19 14:26:36 CET 2008

Ik ben dan wel niet (wel of niet?) zo'n door de wol geverfde PHP
programmeur als sommige van de lieden die deze mailinglijst frequenteren
maar zoiets kan ik ook nog wel beantwoorden, denk ik.

In de tca.php moet iets staan in de trant van (voorbeeld):
"description" => Array (
	"exclude" => 1,
	"label" =>
"LLL:EXT:user_test/locallang_db.xml:user_test_project.description",
	"config" => Array (
		"type" => "text",
		"cols" => "30",
		"rows" => "5",
		"wizards" => Array(
			"_PADDING" => 2,
			"RTE" => Array(
				"notNewRecords" => 1,
				"RTEonly" => 1,
				"type" => "script",
				"title" => "Full screen Rich Text Editing",
				"icon" => "wizard_rte2.gif",
				"script" => "wizard_rte.php",
			),
		),
	),
),

en in de class:
return $this->pi_RTEcssText($this->internal['currentRow'][$fN]);

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg