[TYPO3-UG Dutch] .. ben je net lekker bezig

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Nov 19 14:04:29 CET 2008

Ja, op een appel weet ik het niet zo. Wist niet eens dat die ook al een
linker muisknop had.
In Windows zou ik zeggen, opnieuw opstarten.
Maar als je een linker menuknop hebt, heb je ook een rechter. En
speciaal voor mensen met een appel met een rechter muisknop hebben de
ontwikkelaars wat verzonnen. Je kunt namelijk met de rechtermuisknop op
de naam ipv op het icoontje klikken. En dan heb je toch hetzelfde
menuutje (hoop ik) :-)

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg