[TYPO3-UG Dutch] Nederlands talige installatie instructie TYPO3 bij Provider

Rik Willems rik at actiview.nl
Wed Nov 19 11:19:14 CET 2008

Hoi Kees,

Eigenlijk doel ik niet precies ergens op. Kan me herinneren dat ik TYPO3
geleerd heb aan de hand van Nederlandstalige documentatie. Maar nu je
dit zo stelt zou het goed kunnen dat dit helemaal niet klopt.

Als je werk wilt verdelen kan je me een mail sturen. Vind het een mooi
initiatief om meer in het Nederlands beschikbaar te hebben.

Groeten,
Rik