[TYPO3-UG Dutch] Commerce extension Guru gezocht

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Tue Nov 18 09:53:51 CET 2008

Beste Idar,

Misschien moet je iets specifieker zijn in wat je precies wilt.
Er is een vrij duidelijke uitleg over de installatie en configuratie van de
commerce extensie: http://wiki.typo3.org/Commerce

Voor je betaalsysteem (ze werken allemaal grotendeels op dezelfde manier):
http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?lp=de_en&url=http%3A%2F
%2Fwww.adbw.ch%2Fangebot%2Fblog%2Fblogeintrag%2Farchive%2F%2F%2F%2Fexterner_
payment_provider_integrieren%2Findex.html%3Ftx_ttnews%255BbackPid%255D%3D119
%26cHash%3Df058a0cea7&.intl=nl

Probeer er daar mee te komen. Anders kan je altijd een van de bedrijven
inschakelen om je te helpen (reken op 85 euro pu excl btw). Vermoedelijk mag
niet iedere typo3-er die op dit forum zit, buiten werktijd, contractueel dit
soort "klussen" doen.

Succes en als je vragen heb stel ze op het forum of kijk in de commerce
list.

Willem