[TYPO3-UG Dutch] Typolink in tx_srfeuserregister_pi1._LOCAL_LANG

Jeroen Visser | ROQUIN E-Solutions jeroen at roquin.nl
Tue Nov 18 09:27:26 CET 2008

Beste mensen,
Voor een aanmeld formulier wil ik gebruik maken van een checkbox voorwaarden.

Nu wil ik graag een link om de tekst "algemene voorwaarden" op de frontend.

plugin.tx_srfeuserregister_pi1._LOCAL_LANG.nl {
	agree = Ja ik ga akkoord met de <link 73>algemene voorwaarden</link>
}

Dit werkt niet :-) Alle tekst wordt ontdaan van tags. Heeft iemand een idee hoe deze link toe te voegen? Alvast bedankt.

Groeten,
Jeroen