[TYPO3-UG Dutch] Nederlands talige installatie instructie TYPO3 bij Provider

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Tue Nov 18 08:09:38 CET 2008

Beste Kees,

Een up-to-date Nederlandstalige handleiding is er, voor zover ik weet, niet.
Er is een behoorlijk duidelijke en complete handleiding op
Webempoweredchurch.com als onderdeel van de complete installatiegids:
http://webempoweredchurch.com/fileadmin/proj/wec_starter/doc/manual/wec_starter-4_2_1-1_0_0-install.sxw

Als je dit vertaalt maak je een aantal mensen blij, denk ik.

Hoewel dit de meest complete handleiding is die ik op dit gebied ken,
is, uiteraard, ook deze niet volledig. Zo wordt er een control-panel
behandeld, maar daar zijn er meer soorten en smaken van.

Dus, Kees, als eerste aanzet is dit een heel goed begin. En dan kunnen
er in de loop van de tijd ook andere zaken aan worden toegevoegd, zoals
een goede, duidelijke beschrijving van het hele permissie gebeuren onder
UNIX en LINUX.

Succes!

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg