[TYPO3-UG Dutch] Vervolg op wachtwoorden Typo3.org gestolen

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Mon Nov 17 16:04:27 CET 2008

Omdat een admin in staat is de hele DB uit te lezen, inclusief de
fe-users tabel, en daar staan wachtwoorden normaliter in plaintext in
omdat anders de remind-password-functie niet zou werken..

Maar deze hele discussie is op de Engelse lijst al een stuk verder.
Zoals Sander al zegt, het is geen fout in TYPO3 die dit mogelijk heeft
gemaakt dus daarover hoeft niemand zich druk te maken.

Groeten,
Bas