[TYPO3-UG Dutch] structuur website

Rik Willems rik at actiview.nl
Mon Nov 17 11:56:27 CET 2008

Beste lijst,

Ik zit met het volgende probleem waarbij ik jullie advies nodig heb.
Hopelijk kunnen jullie helpen. Ik heb een site met de volgende
structuur, en wil daarin nieuws en agenda verwerken.

- Category 1
   - Subcategory 1 (tekst, laatste 4 nieuws, max 4 agendapunten)
     - Pagina 1, 2, 3 etc
     - Nieuws
     - Agenda
   - Subcategory 2
   - Subcategory 3
   - Subcategory 4
   - Subcategory 5
   - Subcategory 6
- Category 2
   - Subcategory 1
   - Subcategory 2
   - Subcategory 3
   - Subcategory 4
   - Subcategory 5
   - Subcategory 6

De pagina's binnen de subcategorien wisselen, alleen ze hebben allemaal
een eigen nieuws en agenda. De subcategory 1(2,3 etc) pagina moeten
linken naar een pagina met het nieuws en agenda van die subcategory.
Maar, de navigatie van die subcategory moet behouden blijven. Hoe kan ik
dit oplossen zonder voor alle subcategorien een nieuws en agenda pagina
in de boom op te moeten nemen? Hopelijk is dit mogelijk.

Groeten,
Rik