[TYPO3-UG Dutch] ... template vraag

Patrick Broens patrick at netcreators.com
Sat Nov 15 18:19:13 CET 2008

Marijn Depraetere wrote:

> Raar antwoord: maar waarom zou je dat willen doen?  Via TemplaVoila gaat
> dit toch een stuk eenvoudiger?

Zo raar is die vraag niet. Je hebt veel meer controle over de CSS als je
dit via Typoscript laat lopen dan via de optie om headerelementen in TV
aan of uit te zetten.

Er is geen bezwaar tegen om CSS of een HTML file via een constante te
laten verlopen. Wat ik in veel gevallen wel heb is meerdere CSS
bestanden. Om die allemaal in een constante te zetten vind ik wat
overdreven.

Je naam is vandaag wel hot. Al meerdere keren gehoord :-)

Patrick