[TYPO3-UG Dutch] Commerce extension Guru gezocht

Idar Creative mail at idar.nl
Fri Nov 14 10:01:54 CET 2008

Beste Lijst,
Ik ben op zoek naar een developer die mij kan assisteren/helpen met het
opzetten van een webshop met de commerce extension.
Ben aardig bekent met Typo3, maar met commerce ext is de leercurve zo lang
dat de tijd dringt.
Ik zoek NIET iemand die het voor me doet, maar iemand mij helpt en leert.
(zodat ik in 't vervolg zelf kan doen)

Deze persoon moet:
 - hooks kunnen programmeren/ maken
 - koppelen aan een Ned Pay-systeem (Buckaroo) of iets in die trand.
 - en nog een paar kleine dingetjes, dat "appeltje eitje" voor hem is.

Op locatie overdag,'savonds of in de weekend, maak mij niet uit!
Uiteraard een betaalde opdracht.(marktconform uurtarief aub)

Email: mail at idar.nl
Location: roelofarendsveen (Z-holland)

Kind regards,

Idar Sprock