[TYPO3-UG Dutch] Menu met plaatjes, mouseOver en mouseOut event

Chris van der Geer chrisvandergeer at filternet.nl
Mon Nov 10 11:43:53 CET 2008

Hallo Daniel,

Dat werkt wel, het probleem is alleen dat ik in javascript-functie die de onMouseOver en onMouseOut aangeroepen wordt
de naam van het menu-item moet meegeven om een ander plaatje te laden.
Bijvoorbeeld:
NO.ATagParams = onMouseOver="loadImg({$currentMenuItemNaam}_act.jpg)" onMouseOut="loadImg({$currentMenuItemNaam}.jpg)"

Mijn vraag is of en hoe ik die naam kan uitvragen.

PS: De website waar het om gaat is www.dans-coaching.nl

Groeten,
Chris van der Geer