[TYPO3-UG Dutch] Indexedsearch en styling per pid.

Harm Wester (OOiP) harm at ooip.nl
Sat Nov 8 16:44:29 CET 2008

Ha Walrick,

Nee helaas is een aparte extension template geen optie.
Ik wil juist in de verzamelde searchresults kunnen aangeven waar een
result vandaan kwam.

Stel dat ik 20 resultaten heb, dan wil ik daarin b.v. 5 roden, 4
groenen, 7 gelen en de rest default zien.
Allemaal door elkaar, op basis van de normale ranking en dergelijke.

Als ik de oplossing (ooit) vind, dan zal ik het hier melden.
Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,
Harm Wester