[TYPO3-UG Dutch] DAM installatie gaat fout

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Fri Nov 7 19:36:27 CET 2008

Hoi Jos,
de oplossing gevonden... had dam_ttcontent niet geinstalleerd
(experimenteel overigens).

verder heb ik ook http://forge.typo3.org/repositories/show/extension-
dam gevonden. Maar waar haal je dan daar de laatste t3x op?

Wat ik ook ergens las was dat je voor typo3 4.2.2. eigenlijk DAM
versie 1.1 (nog in ontwikkeling) nodig hebt.

Wat is daarvan juist?

Gr Felippe

Op 7-nov-2008, om 18:40 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: