[TYPO3-UG Dutch] DAM installatie gaat fout

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Fri Nov 7 17:08:49 CET 2008

Hoi,
ik heb twee clean installs gemaakt van een site.

Voor beide sites wil in gebruik maken van de DAM extensie. Alleen op
beide installatie gaat er blijkbaar wat fout. Want al ik een content
element met plaatje maak is niet het image-deel van de DAM zichtbaar,
alleen het normale image deel.

De installatie die ik het :
TYPO3 4.2.2
DAM 1.0.14 (incl de benodigde lib, div en static_info_tables)
dam_index 1.0.4

Bij de configuratie van de DAM heb ik niets aangevinkt.

Heeft iemand een suggestie waar ik moet zoeken?

Groeten Felippe