[TYPO3-UG Dutch] indexed search.. ik lees toch goed... of

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Nov 7 11:59:29 CET 2008

Hoi Piet,

Hierbij het duwtje: Je keek al in de goede richting.
Alleen als je specifieke eisen hebt moet je een startpunt invullen.
Stel dat je niet de hele site wilt doorzoeken maar alleen een bepaald
deel, dan komt dit in beeld.
Je vult dan achter

plugin.tx_indexedsearch.search.rootPidList =

de PID van de betreffende pagina in.
Doe dat niet in de constants maar in de setup van je template.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg