[TYPO3-UG Dutch] tc_beuser (TC TOOLS)

Joost van Berckel berckel at gmail.com
Thu Nov 6 12:12:00 CET 2008

Hallo Daniel,

Dank je wel voor je antwoord. Ik had dit al ingesteld. Alleen blijkt nu dat
ik dit in de verkeerde groep heb veranderd.... Vandaar gebeurde er niets...
Nu werkt het wel.

Je ziet in ieder geval dat we nu TC Tools gebruiken dank zij jouw tip! We
zijn ook aan de slag gegaan met gebruikersrechten in te stellen via de Best
Practice methode die jij hebt laten zien en ook ter gehore is gekomen
tijdens de T3CON08.

Groetjes,

Joost

news:mailman.1.1225968026.423.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...