[TYPO3-UG Dutch] spatie plaatsen in dataWrap?

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Thu Nov 6 11:53:43 CET 2008

Daniel, Pim,

dank voor jullie snelle antwoord.
Ik had idd al met   gewerkt maar deze wordt 1-op-1 overgezet, het gaat nl.
om een plain tekst string.
Wellicht goed om te weten: het gaat om het samenstellen van het subject in een
mailformplus email.

Groeten,
Pascal