[TYPO3-UG Dutch] forceren van linkVars

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Wed Nov 5 22:52:55 CET 2008

Hoi,
ik heb mijn eerste meertalige site helemaal draaien :)
alles werk naar behoren, ook het wisselen van de talen.

Nu ben ik de meertaligheid voor RealURL aan het verwerken.

Ik wil dat de links voor de NL en de EN site gelijk zijn (mar wel
vertaald), en alsvolgt:

www.site.nl/nl/producten
www.site.nl/en/products

Probleem is dat voor de default-language er geen linkVar wordt
meegeven ( &L=1 die door realurl wordt omgezet in 'nl' ). Dus wordt
de link:
www.site.nl/producten (zonder nl)

Hoe krijg ik het voor elkaar dat de linkVar ook voor de standaard
taal wordt meegeven? Dus dat er altijd &L= wordt meegegeven, ook al
is het de standaardtaal.

Groeten Felippe