[TYPO3-UG Dutch] slashes problemen baseURL, RealURL en ve_guestbook redirect

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Tue Nov 4 19:58:14 CET 2008

Hey Jos,
dat uitzetten van config.absRefPrefix werkt niet meer met RealURL,
omdat dan soms dubbele links worden gemaakt:
/actueel/nieuws/item/archive/2008/24/july/article/storm/fileadmin/
templates/main/pict/menu_1-8.jpg
(na storm is de tweede link).

Ik zal dat http://www eens proberen.... kijken of het effect heeft.
Levert mogelijk wel problemen op bij "linking across domains" want
dan gaat RealURL de fout in volgens de handleiding.

Groeten,
Felippe

Op 4-nov-2008, om 19:43 heeft Jos Schipper [netcreators] het volgende
geschreven: