[TYPO3-UG Dutch] realurl /12

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Wed May 28 14:02:56 CEST 2008

Hallo iedereen,

Nu we het toch over RealURL hebben... Bij al mijn sites krijgen pagina's af
en toe de error 'segment not found' oid. Dit terwijl de pagina al langer
bestaat en eerder gewoon oproepbaar was. Uitaard is dit vervelend, en
klanten gaan er van achter de oren krabben. Wie kan mij vertellen waar die
aan ligt en of het op te lossen is?

Alvast bedankt!

Groeten,
Rik