[TYPO3-UG Dutch] Ad Systeem

PieketweeserikB typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
Wed May 28 10:47:23 CEST 2008

Beste lijst,

Ik ben op zoek naar een systeem waarbij gebruikers van een website hun
_eigen_ soort van 'Google Ads' kunnen maken.

Wat ik bedoel is:
- Systeem moet layout hebben/krijgen van Google Ads
- Het kopje en de inhoud van de ad moeten in de backend kunnen worden
gemaakt, betreffende onderwerpen van de website
- Er moet een link aan gekoppeld worden naar een artikel.
- Het systeem moet roteren, dus niet steeds dezelfde ad laten zien.

Wat ik _niet_ bedoel is:
- Systeem dat communiceert met Google(Ads)
- Systeem dat een brug slaat tussen Google en Typo3

Heeft iemand tips hoe ik dit kan realiseren? En welke modules ik daar
eventueel voor kan gebruiken?

Alvast bedankt,
B. Pieket Weeserik
(P.S. Ervaring met HTML, PHP/MySQL en CSS. Dus aanpassen is geen probleem)