[TYPO3-UG Dutch] realurl /12

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Wed May 28 10:32:22 CEST 2008

Hallo Jordan,

Gebruik je de automatische configuratie van realurl? Of heb je zelf een
vanalles lopen toevoegen aan je localconf.php?

In dit geval kan het zijn dat je in het laatste stukje een typfout
gemaakt hebt

$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl'] = array(
   '_DEFAULT' => $realurl_template,
   'domeinnaam' => $realurl_template,
   );

$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl']['domeinnaam']['pagePath']['rootpage_id']
= 1;

unset($realurl_template);

Groeten,
Jos