[TYPO3-UG Dutch] tt_products - producten details en offers

Matt Sturkenboom m.sturkenboom at gmail.com
Tue May 27 18:00:51 CEST 2008

Hallo,

Heb een vraag m.b.t. tt_products, ben namelijk een shop aan het bouwen en
loop tegen een probleem aan. Wil namelijk altijd aan de rechtkant van mijn
shop een aantal aanbiedingen tonen (offers) en in het midden van de pagina
bijvoorbeeld een lijst producten tonen.

Dit werkt ook goed behalve wanneer ik naar de details van een product ga
verdwijnen mijn aanbiedingen aan de rechter kant. Ik maak gebruik van twee
templates voor de shop namelijk 1 template voor alle onderdelen die midden
in de pagina getoont worden en een template speciaal voor de aanbiedingen
die rechts getoond worden waar dus ook maar 1 onderdeel in is op gemaakt.

Het lijkt wel alsof ik in de aanbiedingen template iets mis want hij zoekt
in die template ook naar de code om de detail pagina te kunnen tonen. Maar
dat wil ik juist niet!

Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Alvast bedankt!

Gr, Matt