[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_news

Martin van der Linden martin at elegantchaos.nl
Sun May 25 23:10:48 CEST 2008

Beste mensen,

Een vraagje, ik heb het op de tt_news lijst al verschillende keren
behandeld gezien, maar ik kom er toch niet uit.

Ik wil graag een paar velden toevoegen aan tt_news. Het gaat om een
aantal hele simpele tekstvelden. De eenvoudigste versie zeg maar.

Nou heb ik met de kickstarter de benodigde velden toegevoegd aan de
tabel, ik kan ze ook invullen als ik een nieuw newsitem toevoeg.

Maar, hoe kom ik nu zover dat ik de marker in de template kan vervangen
met de info die ik invul in het newsitem.

ik snap dat ik iets moet doen, in example_itemMarkerArrayFunc.php

Maar wat dan? Ik kom er niet uit.

Kan iemand me een eindje op weg helpen?

gr,

Martin