[TYPO3-UG Dutch] Thumbs

Paul paul at exxtra.nl
Fri May 23 16:44:09 CEST 2008

Hallo Jos,
Bij punt 4 werken aleen de gif, pcx en de bmp afbeeldingen
de rest niets.
Mijn instellingen:
ImageMagick enabled: 1
ImageMagick path: /usr/local/bin/ (6.4.1)
ImageMagick path/LZW: /usr/local/bin/ (6.4.1)
Version 5/GraphicsMagick flag: im5

GDLib enabled: 1
GDLib using PNG: 0
GDLib 2 enabled: 0
IM5 effects enabled: 0 (Blurring/Sharpening with IM 5+)
Freetype DPI: 96 (Should be 96 for Freetype 2)
Mask invert: 0 (Should be set for some IM versions approx. 5.4+)

File Formats: gif,jpg,jpeg,tif,bmp,pcx,tga,png,pdf,ai

De schrijfrechten zijn allemaal goed.

Met vriendelijke groet,
Paul Boomkamp
Exxtra interactive