[TYPO3-UG Dutch] "=<" vs. "<" (was: css van template)

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Thu May 22 12:21:05 CEST 2008

> (heb overigens in jouw script wel een = weggehaald bij
> subparts.MENU_1 < temp.menu_1
> omdat ik anders geen menubalk meer krijg.)

Voor degenen die zich afvragen waarom
subparts.MENU_1 =< temp.menu_1
niet werkt,

en:
subparts.MENU_1 < temp.menu_1
wel werkt,

maar:
subparts.MENU_1 =< bla.menu_1
ook wel zou werken:

De =< 'operator' wordt pas 'geresolved' bij het daadwerkelijk verwerken
van de TS-code door PHP-classes, maar op dat moment zijn alle
TS-objecten die beginnen met "temp." al weggegooid.
temp. is dus handig voor 't tijdelijk (gedurende het parsen van de TS)
opslaan van objecten, die je daarna NIET wil opslaan in de gecachede
versie van de TS. En dat laatste scheelt weer tijd bij het renderen van
pagina's... (Net zoals het gebruik van =< dat doet, als je 1 object
meerdere keren nodig hebt!)

Grtz,
Martin