[TYPO3-UG Dutch] redirect afhandeling met real URL

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Thu May 22 08:31:39 CEST 2008

Jos,

ik weet niet tegen welk probleem jij aanloopt maar de foutmelding 'file not
found' van Roland doet mij vermoeden dat het request nog niet bij Typo3 en dus
niet bij Realurl aankomt.

De "Reason: Segment "404" was not a keyword for a postVarSet as expected!"
melding heeft meestal te maken met het feit dat Realurl (nog) geen pagina kent
met die naam.
Bekijk de pagina eens via 'Info - Speaking Url Management' om te zien onder
welke naam Realurl hem kent.

Groeten,
Pascal