[TYPO3-UG Dutch] Transparant plaatje

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Wed May 21 22:29:37 CEST 2008

Hoi,
voor een GMENU-item wil een transparant plaatje maken, opgebouwd uit
een aantal (transparante) png-files. Het moeilijke is vooral dat de
'vulkleur' transparant moet zijn, omdat het achterliggende plaatje
nog deel zichtbaar moet blijven.

Als ik het (gif)plaatje genereer in een GMENU, is de vulkleur niet
meer transparant (dus volledig dekkend). Ik dacht het op te lossen
door in de install-tool de plaatjes als png te laten genereren, maar
dat had ook geen effect.

Heeft iemand een suggestie hoe je dit voor elkaar kan krijgen. css is
vooralsnog niet mogelijk (vanwege de gewenste hover-effecten).

Gr Felippe