[TYPO3-UG Dutch] realurl error!

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue May 20 16:16:55 CEST 2008

Hallo,

  Ik heb weer eens lasogen van het zoeken.

Ik heb realurl geinstalleerd en hij maakt mooie urls maar als je er op
klikt komt de volgende foutmelding.

Error!

Reason: Segment "home.html" was not a keyword for a postVarSet as expected!

Ik heb alles al zo'n beetje geprobeerd alle caches legen database cache
legen, noemmaar op, diverse configuraties in localconf.php

Het dischtst bij komt een configuratie waarbij je url/1.html krijg maar
dan neemt hij de CSS niet mee.

Ik draai op typo3 4.1.6

Ik snap het niet zo goed want ik heb het al diverse malen werkend gehad
op oudere versies(behalve dat ik het met tt_oproducts niet naar mijn zin
kreeg)

groeten Leen

--
StrijkInternetdiensten.nl <br /><br/>