[TYPO3-UG Dutch] css van template

inigo grimbergen grimb at live.nl
Tue May 20 14:13:28 CEST 2008

Hi lijst

Nog steeds bezig met template bouwen op basis van een HTML pagina. Het menu werkt nu goed.
Probleem: de CSS van de pagina werkt in mijn editor perfect maar binnengehaald in typo3 niet. (ongestyleerde pagina)
al gecontroleerd:
-In de template heb ik CSS styled content geladen en geactiveerd.
-De CSS staat in het document zelf dus een fout in de verwijzing daarnaar kan het niet zijn (anders zou het in de editor ook niet werken).

Mijn conclusie is dat het iets in Typo3 moet zijn. Moet in de template toch iets van extra TS staan? Heeft iemand nog een idee?

grt i.