[TYPO3-UG Dutch] HTMLArea binnen typo3 v4.2.0 en een tabel maken met IE v7.0

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon May 19 21:16:47 CEST 2008

Beste Allen,

Ervaren jullie dit ook? Jos gaf in een andere thread aan me aan:

>Tables zijn niet lief!
>Mare.. gewoon posten joh.
>Ben benieuwd wat de bug dan is.

Eens kijken of het daadwerkelijk een bug is:

Hoe te reproduceren?
IE7 met standaard default HTMLArea binnen v4.2.0 van typo3.

1. Maak een pagina
2. Maak een nieuwe inhoud op deze pagina
3. Kies voor de button om een nieuwe tabel te maken binnen de WYSIWYG editor
4. In een popup laat je alle instellingen op de default waarde staan waarmee
hij komt
5. Druk op OK

OOUWCH!! typo3 v4.2.0 doet raar met IE 7. De tabel krijg je in ieder geval
niet in de WYSIWYG editor te zien bij mij en hij doet iets met de
achtergrond waar de WYSIWYG editor overheen staat. Blijk je hem proberen toe
te voegen dan zie je de bovenkant steeds verder naar beneden schuiven.

Ervaren jullie dit ook?

P.S. / Opmerking: zojuist bij onze eigen site geprobeerd (www.geefgratis.nl)
en daar gebeurde het niet. Met firefox geen problemen overigens. Op 2
verschillende sites op 2 verschillende servers gebeurde het wel en op de
site van GeefGratis niet. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die dit
heeft......

Groeten,
Jordan van Bergen