[TYPO3-UG Dutch] tt_news vraag

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun May 18 20:24:51 CEST 2008

Hoi Daniel,

> Daar zal dan nog een .isGreaterThan property bij moeten. denk ik.
> Iets van datetime_stdWrap.if.isGreaterThan = 1-1-2030
> De juiste datumnotatie weet ik zo niet.

Dank voor de tip. Ik heb uitgevonden dat dit:

 date_stdWrap.if.field = archivedate
 date_stdWrap.if.negate = 1

iets doet. Dus in plaats van datetime_ date_ gebruiken helpt. Echter zodra
je

 date_stdWrap.if.negate = 1

wordt direct de datum niet meer getoond. Volgens mij moet dit
date_stdWrap.if.negate = 1 alleen uitgevoerd worden als de archiefdatum aan
een exacte waarde voldoet. Ik heb het volgende geprobeerd:

 date_stdWrap.if.field = archivedate
 date_stdWrap.if.isGreaterThan = 2030/01/01
 date_stdWrap.if.negate = 1

en

 date_stdWrap.if.field.archivedate = 2030/01/01
 date_stdWrap.if.equals.data = 2030/01/01
> [...]

 date_stdWrap.if.negate = 1

> Het if statement is ontzettend lastig maar wel erg krachtig. Dus een leuke

Inderdaad. Ik weet nu dat het met date_stdWrap..... wel iets doet maar zodra
dit if.negate = 1 er in staat verdwijnen alle data van alle items op de
site. Ik wil dus alleen dat de datum verdwijnt voor die items waarbij de
archiefdatum 1-1-2030 is. Wellicht heeft iemand nog een tip voor de tt_news
if conditie? Ik gebruik nu:

plugin.tt_news {
  displaySingle {
  date_stdWrap.if.field = archivedate
  date_stdWrap.if.negate = 1
  }
}

en hiermee worden alle data niet getoond. Ik ben benieuwd of iemand de
gouden tip heeft voor de if statement die checkt op een bepaalde
archiefdatum bij het tt_news item.

Groeten,
Jordan