[TYPO3-UG Dutch] typo3 v4.2.0 -> WYSIWYG HTML Area RTE <-CTRL+C?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun May 18 13:11:32 CEST 2008

Hoi Otto en de rest,

> Deze bug is opgelost. http://bugs.typo3.org/view.php?id=8348
> Hulde voor Stanislas.

Inderdaad en hulde voor jou dat je er toch een bug report van gemaakt hebt.
Ik mis vaak de tijd om ergens grondig in te duiken maar ik weet vaak wel of
iets een bug is ja of nee. Goed om te zien dat dit ook als een bug ervaart
wordt en opgelost is.

Ik heb om "heel irritant" te zijn nog een andere bug gevonden in dezelfde
HTML Area RTE versie die met 4.2.0 komt en dat heeft met de tabel te maken.
Iemand interesse om dit van mij te horen wat ik ervaar in een aparte thread?

Groeten,
Jordan