[TYPO3-UG Dutch] Tabbladen in 4.2

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Thu May 15 20:55:34 CEST 2008

On Thu, 15 May 2008 19:16:19 +0200
Maarten Mandemaker <maartenmandemaker at gmail.com> wrote:

> Ik heb zojuist een nieuwe 4.2 installatie en nu zie ik dat alles
> netjes is opgedeeld in tabbladen (bijv. in de pagina eigenschappen).
>
> Nu is dat voor beginners wellicht duidelijker maar zelf zie ik toch
> liever alles op 1 pagina. Ik kon zo snel in de installtool geen optie
> vinden om het uit te schakelen. Heeft iemand een idee?

Dat is nu juist een nieuwe feature waar we trots op zijn.
Is wat gewenning nodig, maar ik gebruik het sinds de beta's en verzeker
je dat na die gewenning je niet anders meer wilt.
Vergelijk het een beetje met tabbed browsing (wat nu door iedere
browser wordt ondersteund).

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxde 01/08 ++