[TYPO3-UG Dutch] bestandsnaam images

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu May 15 00:14:04 CEST 2008

Hoi jos,

Ik zie dat die voor realurl is.
Dat heb ik met deze site nog niet gedaan.
De reden is dat ik met tt_products nog niet een configuratie die gewoon
de titel van het product .html genereerd zonder al die troep.

Het beste wat ik kan krijgen is :
artikelen.30.0.html?&tx_ttproducts_pi1[backPID]=15&tx_ttproducts_pi1[product]=12&cHash=81bd921511
Dus zie ik geen toegevoegde waarde.
Misschien is het wel mogelijk maar ik kom er niet uit.
Nu heb ik
artikelen.59.0.html?&tx_ttproducts_pi1[backPID]=46&tx_ttproducts_pi1[product]=3&cHash=a57d4f20c1

gr Leen

--
StrijkInternetdiensten.nl <br /><br/>

http://www.strijkinternetdiensten.nl <br/>