[TYPO3-UG Dutch] titel van 'insert record' content element

Rik Willems rik at actiview.nl
Fri May 9 16:38:06 CEST 2008

Hoi Daniel,

De maillist/mijn mail client deed wat raar waardoor mijn bericht meerdere
keren is verstuurd. Excuses daarvoor.

Je analyse klopt helemaal. Het vervolg is dat wanneer de (video)content
elementen uit de sysmap zijn toegevoegd de titel het element op de pagina is
'Video 1' en niet 'Mijn Video'. Ik wil dus in de sysmap de elementen een
specifieke titel geven om ze makkelijk terug te kunnen vinden, maar in de
site steeds dezelfde titel gebruiken.

Alvast bedankt voor je hulp!

Groeten,
Rik