[TYPO3-UG Dutch] "Recieve e-mails as HTML" Standaard aangevinkt?

Jeroen Visser | ROQUIN E-Solutions jeroen at roquin.nl
Thu May 8 11:13:43 CEST 2008

Hallo,
Bij het invoeren van een adres (tt_address) (TYPO3 4.1.6) in de backend wil ik graag de checkbox voor "Recieve e-mails as HTML?" standaard aangevinkt
hebben.

De volgende code heb ik op verschillende plekken geprobeerd: TSconfig van de pagina met de adressen, Setup, Constants en de TSconfig van de
Backendgebruikersgroep. Telkens de cache gewist.

TCAdefaults.tt_address.module_sys_dmail_html=1

Zonder resultaat. Kan iemand mij vertellen waar welke instelling ik moet doen om deze checkbox standaard aangevinkt te krijgen? Alvast bedankt.

Groeten,
Jeroen