[TYPO3-UG Dutch] UG dag 2008, correct datum?

Sander Vogels sander at typo3.nl
Thu May 8 13:05:51 CEST 2008

Hi Patrick,

Door een miscommunicatie (zal ik het maar noemen) heb ik van de TU/e een
maandag gekregen terwijl ik een vrijdag had gevraagd. Omdat ik een
vrijdag had gevraagd had ik dus niet gecontroleerd of die 16e wel een
vrijdag was, wat dus niet het geval is.
Het enige alternatief dat ze voor de maandag hebben is -weer- een
zaterdag terwijl gebleken is dat een doordeweekse dag voor de meeste
mensen beter uitkomt. Alleen de maandag is traditioneel dan weer 'not
done' voor beurzen, congressen , seminars en dus ook onze UG dag.
Ik ben daarom nu nog aan het proberen een andere locatie te zoeken die
wel op een vrijdag kan, anders wordt het toch een zaterdag in juni of we
moeten het over de vakantieperiode heen tillen richting september.

Jammer dat het zo gaat, het is een geval van overmacht waar ik zelf ook
niet gelukkig mee ben want deze keer moest het juist allemaal een stuk
eerder bekend zijn.

Ik hou jullie hier op de hoogte.

Groetjes,
Sander