[TYPO3-UG Dutch] titel van 'insert record' content element

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Thu May 8 13:42:48 CEST 2008

Beste lijst,

Sorry voor deze re-post maar ik naarstig op zoek naar het antwoord. Helaas
kan ik er nergens iets over vinden, terwijl het me toch een vrij praktisch
iets lijkt waar meer mensen tegenaan gelopen moeten zijn. Is onderstaande
uberhaubt mogelijk?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt voor het meedenken.

Vriendelijke groeten,
Rik Willems