[TYPO3-UG Dutch] typo3 v4.2.0 -> WYSIWYG HTML Area RTE <- CTRL + C ?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu May 8 13:18:36 CEST 2008

Nou hier komt datgene wat er gebeurt:

> Als ik tekst selecteer en CTRL+C gebruik (kopieren) of CTRL+X (knippen)
> dan gaat deze tekst NIET naar het standaard windows klembord zoals dit wel
> bij alle vorige versies het geval was. Iemand een idee waarom CTRL+C het
> niet (meer) doet vanaf v4.2.0 ?
> CTRL+V werkt overigens wel gewoon binnen de WYSIWYG HTML Area RTE.

In HTMLArea typical mode in IE7 werkt CTRL+C en CTRL+X niet meer sinds typo3
v4.2.0 in de standaard default mode. Als je hem naar DEMO mode zet kun je
alleen copy pasten via de rechtse muisklik (context menu) maar in de editor
zelf werkt het ook CTRL+C en CTRL+X verhaal ook niet (meer).

Blijft dus minder prettig voor klanten die gewend zijn te werken met de CTRL
toetscombinaties.

Iemand TS liggen waarmee je in ieder geval in typical mode het contextmenu
COPY / PAST te zien krijgt als je een rechter muisklik doet?

Groeten,
Jordan