[TYPO3-UG Dutch] typo3 v4.2.0 -> WYSIWYG HTML Area RTE <- CTRL+ C ?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed May 7 12:35:45 CEST 2008

Hoi Daniel,

> Ik ging ook wel een beetje kort door de bocht.
> Mijn bedoeling was dat je niet alleen aan IE7 de schuld gaf, maar daar ook
> naar de oplossing ging zoeken. M.a.w. kan het ook aan een bepaalde
> instelling van IE7 liggen?

Dat zou zo maar eens kunnen ja. Ik ga dit nu controleren. Ikzelf laat altijd
alles op DEFAULT waardes staan om zo veel als mogelijk gelijk aan klanten te
werken. Eens controleren of ik alles default heb staan:

Security: Medium-High (is default waarde, kan dus ook niet resetten naar de
default waarde omdat deze default staat)
Privacy: Medium (is default waarde, kan dus ook niet resetten naar de
default waarde omdat deze default staat)
Advanced: stond niet op default waarde, heb ik nu weer naar default settings
gezet.

Zo effe IE herstarten en dan kijken. Helaas, met de default instellingen
(Vista->4.2.0->IE7) werkt het (nog steeds) niet.
Even een andere bak met XP er bij pakken en andere website op een andere
server: werkt ook niet (XP->4.2.0->IE7 op een andere server met andere typo3
4.2.0 website)

Ik blijf het me dus afvragen of niemand anders heeft wat ik (en een paar
klanten van mij) ervaar?

Groeten,
Jordan