[TYPO3-UG Dutch] typo3 v4.2.0 -> WYSIWYG HTML Area RTE <- CTRL+ C ?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed May 7 10:57:37 CEST 2008

Hoi Daniel,

> En als je het nu eens van de andere kant benadert en de
> beveiligingsinstellingen van IE7 er de schuld van geeft?

Helemaal mee eens en wat M$ produceert zit ik ook niet te promoten hier.

Maar ja, 90% van je klanten werkt met IE7 en die melden dit constant aan je
en beginnen jou (mij dus) er op aan te spreken dat copy / cut niet (meer)
werkt. Tuurlijk vertel ik dan dat ze maar firefox moeten gebruiken, maar
daar heeft een klant geen boodschap aan. Zelf gebruik ik alle browsers door
elkaar en mij boeit het niet welke browser nu juf of het is zolang
copy/paste/cut maar werkt in de RTE. Ik heb weinig zin om specifieke
instellingen te maken voor de RTE per website omdat je die dan bij iedere
upgrade weer opnieuw mag doen / controleren.

Ik vind persoonlijk dat de typical mode van de RTE die bij een bepaalde
versie van typo3 standaard komt minimaal altijd op iedere browser
copy/paste/cut moet toestaan / laten werken. Dat lijkt nu dus helaas niet
het geval bij 4.2.0. Daarom ben ik zo benieuwd of anderen dit dus ook
ervaren met de standaard instellingen die met 4.2.0 mee komen.

Groeten,
Jordan van Bergen