[TYPO3-UG Dutch] rgsendnews wie kent deze

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue May 6 21:20:06 CEST 2008

Hoi jos,

Ja dat is precies het probleem wat ik ook heb.
Op de voorbeeld site van de maker werkt het wel goed.
In plaats van de hele pagina te reloaden komt er een balk met al of niet
gelukt of die foutmelding dat je er maar een mag versturen.

Mijn configuratie is:
op de singleview van de nieuws artiukelen heb ik ext. template gemaakt
met :
  news single (rgsend_news)
Op een nieuwe pagina heb ik:
page to send news(rgsend_news)

Er is echter ook nog sprake van een details page.
Ik denk dat deze getoond moet worden bij de reload.
Ik heb een vraag gesteld op de maker zijn website.
ik laat wel weten als er reactie komt.

gr leen

--
StrijkInternetdiensten.nl <br /><br/>