[TYPO3-UG Dutch] Typo3 geschikt of ongeschikt

edwin edwin16 at xs4all.nl
Mon May 5 18:55:01 CEST 2008

Beste Typo3 gebruikers,

Ik ben aan het kijken of het handig/verstandig is om een website die ik wil bouwen in Typo3 te gaan maken of gewoon zonder Typo3 in een andere taal (Alleen PHP bijv.).

De website heeft in het kort de volgende eisen:
- Profielen voor gebruikers
- Berichten die door gebruikers toegevoegd kunnen worden op de site. Dit betekend dat er veel Frontend(vanaf de website) input zal zijn.

Kunnen jullie mij de voordelen noemen om de website te maken in Typo3? ( en de nadelen?)

Mvg,

Edwin