[TYPO3-UG Dutch] HTML Area RTE werkt niet bij volledig nieuwe installatie

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun May 4 16:46:02 CEST 2008

Mmmmm . . .

Even jennen . . . (maar met een serieuze ondertoon)

 > Heb net een volledig nieuwe Typo3 4.2.0. Geïnstalleerd,
Oude worden er ook nog bijna niet aangeboden.
Maar vertel es. Linux? Windows?
Ik veronderstel uit je woordkeus dat het geen update is?

 > will maar niet werken,
Nee, tuurlijk niet. Op zo'n mooie zondag?
Maar vertel es. Wat houdt "niet werken" in.
Verschijnt de tekstverwerker niet in de backend?
Krijg je daar een gewoon textarea?
En eh, je hebt toch wel FF of IE?
En eh, je hebt toch wel voldoende php-werkgeheugen? Minimaal 64MB.
En eh, is dit het enige wat hapert?

 > hoewel hij bij de (sys)variabelen enabled staat...
Wat bedoel je daarmee. En wat zou dat dan volgens jou inhouden?
Staat hij daar wel in goed gezelschap?

Wat is het versienummer van de RTE? En is het de htmlarea of een van de
andere?

'k Ben benieuwd.

Daniel