[TYPO3-UG Dutch] geen content

inigo grimbergen grimb at live.nl
Fri May 2 12:48:28 CEST 2008

Hi Lijst

In mijn zoektocht de het juiste typoscript / pagetree 2 menu's combinatie heb ik zowel pagetree als de typoscript veranderd en weer teruggezet.
Alles gaat goed, alleen krijg ik met geen mogelijkheid de content van de pagina's te zien. (bij view, terwijl bij page, columns alle content er duidelijk nog is)

Waar zou de lijst gaan zoeken naar de oorzaak / welke tests uitvoeren om dit op te lossen?

thx I.

p.s. nee ik heb geen backup gemaakt. Die sectie ga ik nu bestuderen. Iets met steen, ezel en stoten...