[TYPO3-UG Dutch] commerce: werkwijze vraagje

Bas van der Togt bas.vander.togt at efocus.nl
Mon Mar 31 16:25:04 CEST 2008

Beste lijst,

Ik heb een vraagje mbt de extensie Commerce.
Deze extensie heb ik ingezet bij de verkoop van kleding.

Als ik een product heb, laten we zeggen een trui die in 3 maten
besckikbaar is, voeg ik dit op de volgende manier toe aan commerce:

Ik maak een product aan "trui". Vervolgens maak ik 3 artikelen aan. De
titel van elk artikel wordt overgenomen van het product "trui". Deze
titel vervang ik met de titel van de maat, small, large en extra large.
Op de website ziet alles er goed uit.

- trui
	- small
	- large
	- extra large

Totdat ik een bestelling doe.
De titel van het product wordt namelijk niet weg geschreven naar de
database. Alleen de titel van het artikel dat ik heb besteld,
bijvoorbeeld "small" Dit is erg verwarrend. De enige oplossing die ik
kan verzinnen is om bij elk artikel de producttitel te vermelden. Alleen
lijkt mij dat heel onhandig. Is dit de werkwijze in commerce? Of weet
iemand een betere manier?

gr,
Bas