[TYPO3-UG Dutch] Label voo guestbook extension

Nader Emami Salut emami at knmi.nl
Mon Mar 31 11:49:58 CEST 2008

Martin van der Linden wrote:
> Hi Nader,
>
> Je kan een eigen html-template aan deze extensie koppelen, daar kan je
> alle labes e.d. in aangeven die je zou willen.
>
> gr,
>
> Martin

Bedankt voor je reactie! Ik weet niet hoe ik een html-template met deze
kan gebruiken. Ik neem aan dat de labels in een html-template moeten
gedefinieerd worden. En deze template met "guestbook" gecombineerd
worden als content voor deze pagina. Maar hoe? Zou je een voorbeeld
kunnen geven?

Mvg,
Nader